Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Γνωρίζω τις επιλόγες μου και αποφασίζω βάση αυτών...

"Make sure that you are aware of the treatments options that there might be. When I eventually saw the right people and asked the right questions, I ended up getting a solution."




Το είχα διαβάσει πρίν απο αρκετά χρόνια για κάποιο άλλο ιατρικό θέμα που έψαχνα πληροφορίες και να που πρίν απο λίγους μήνες έγιναν πραγματικότητα τα λόγια αυτά.. Τελικά πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζεις τους σωστούς ανθρώπους σε κάθε τομέα της ζωής σου.. Μπορούσα άραγε ποτέ να αμφισβητήσω τις γνώσεις ιατρών και επιστημόνων απλά και μόνο επειδή δεν μου άρεσε ο τρόπος που αντιμετώπιζε το παιδί μου και κατ' επέκταση τη προσωπικότητα μου... 
Και όμως πολλοί είναι εκείνοι που εμπιστεύονται το κάθε μεγαλογιατρό με το γνωστό το όνομα στη μεγάλη πόλη και στο γνωστό πανεπιστήμιο χωρίς να αναρωτηθούν για τα όσα τους προτείνει ή ίσως επιβάλει για θεραπεία, χωρίς να αναζητήσουν μια δεύτερη ίσως και τρίτη γνώμη... 


Τελικά πόσο θα πρέπει να εμπιστευόμαστε τους γιατρούς μας?!?! 
Υπάρχει άραγε μέτρο εμπιστοσύνης, αμφισβήτησης ή παραλογισμού?!?
Λένε οτι το ένστικτο είναι ένας καλός σύμβουλός... Δεν αντιλέγω αλλά τι γίνετε με τους φόβους του άγνωστου που αντιμετωπίζουμε καθημερινά?!?!


Πολλά τα ερωτήματα και ακόμα πιο πολλές οι αποφάσεις που πρέπει να πάρεις για να έχει το παιδί σου ένα μέλλον πιο κοντά στο φυσιολογικό και για μένα μονόδρομος ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ούτε κάν εμένα... Κάποτε ζούσα σε έναν όμορφο αφελές κόσμο.. τα χαστούκια όμως ήταν δυνατά... Άντεξα για να αντέξει και εκείνος... θα σκύψω για να σηκωθεί αλλά κανείς δε θα μου τον καταδικάσει πριν ακόμα τον γνωρίσει πραγματικά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου